我對女人出軌的評價正面,此文諷刺的是常用這些藉口辯護出軌行為的男人。想想看,下面的說辭和話術,現實中是哪個性別的人說得多?

 


 

粵語版

 

出軌女人好yeah!

睇完呢本書後,我覺得好有親切感#tasty#dog仲學識咗好多嘢,幫到我解決好多人生感情問題#math#dog所以我高度推薦呢本書俾大家細心閱讀#read#pig

出軌嘅女人真係一個勇敢嘅冒險家#run#dog非常積極進取有上進心,不羈放縱愛自由,大膽打破世俗嘅約束,真是女人嘅好榜樣!#good#
佢哋仲好有錢有權有勢有腦,轉數又快,能力好高超,老公又愛佢哋,生活刺激得嚟又穩定,真係幸福人生!#[slick2]#lny
佢哋毫不吝惜分享自己嘅性與愛,風流又多情,又惠及眾多男人,好有愛心啊#love#lny真係普度眾生、春風化雨嘅大善人!#:~(#lny

女性嘅性潛力實在太高啦,性慾比男性強得多,淨係得一個性伴侶點滿足到㗎!#cn1#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn3#lny
梗係揾多幾個基因優良、外貌標致、身壯力健、精力旺盛嘅男人多多繁衍,咁多唔同優秀基因嘅精子競爭下,最優秀嘅脫穎而出,好優生學啊!#cheerleading#mouse
對男人嚟講,同女人性交機會大大增加#hair#cow我綠人,人綠我,打和啦super!#hoho#lny
至於啲劣精劣質基因者,梗係符合返物競天擇、適者生存嘅法則,自動俾自然淘汰#rubbish#mouse

 

女人出軌增加安全感

有啲女人冇乜安全感,成日擔心男友會唔會出軌、係咪真愛佢,可以咁樣回應:
唔洗擔心啦!自己出咗軌先啦!#:)#tiger
發現咗之後就可以測試一下佢到底愛唔愛自己,愛你嘅就會寬恕你O:-)
未發現嘅一腳踏N船,分散投資風險,多多益善,享受人生#tasty#dog
如果對原本個男友有愧疚感,對男友好啲、補番數咪得囉#like2#tiger
如果發現男友出軌,你又出,我又出,打和啦super!#wine#pig #champagne#pig


 

女人出軌增進友誼

如果女性友人話自己出軌,可以咁樣回應:
社會對出軌女人咁唔友善,你仲將自己嘅秘密講俾我知,我哋嘅友誼真係好得值得信賴啊!#like#tiger #like#tiger
天啊!女性嘅性慾被壓抑咗幾千年,你真係好勇敢好真誠好有魅力,真係我哋女人嘅好榜樣!#hello#tiger
你好有吸引力,一定係個賤男人勾引你啦,你受唔到誘惑都無可厚非,鬼叫我哋係女人咩!#wail2#pig我哋女人性慾咁強,得一個性伴侶好鬼悶㗎嘛,唔洗咁自責啦!#dance4#pig
冇計啦!女性天生就會出軌,你對自己真係好好,好自愛,好識得享受人生!人生苦短,要及時行樂啊!#free#pig
哇!你好叻好勁呀!#like2#tiger冇俾全部男人發現,隨機應變嘅技巧好高超,仲係時間管理大師,好值得我哋學習,過幾招俾我學下嘢都好呀!#hehe#pig

 

女人跟男人婚戀性育的死亡風險

死亡風險真係百搭(此風險是指女性遇到下列事件的死亡風險高於男性),拜年嘅時候姨媽姑姐或者平時同朋友傾計,問到以下問題可以咁答:

:)點解離婚?
:-(維持婚姻會有家暴,家暴有死亡風險,不了#no#dog

:)點解唔離婚?
:-(講離婚會有機會發生親密關係暴力,有死亡風險,不了#no#dog

:)點解唔生仔?
:-(生仔會有死亡風險,不了#no#dog

:)點解唔結婚?
:-(女性進入婚姻會增加死亡風險,不了#no#dog

:)點解唔拍拖?
:-(會遇到恐怖情人,有親密關係暴力,有死亡風險,不了#no#dog

:)點解唔出軌?
:-(女性出軌會有大量死亡風險,不了#no#dog

:)點解唔約炮/一夜情?
:-(女性約炮/一夜情有死亡風險,不了#no#dog

 


 

書面語版

 

出軌女人真棒!

看完這本書後,我覺得很有親切感#tasty#dog還學會了很多東西,幫助我解決很多人生感情問題#math#dog所以我高度推薦這本書給大家細心閱讀#read#pig

出軌的女人真是一個勇敢的冒險家#run#dog非常積極進取有上進心,不羈放縱愛自由,大膽打破世俗的約束,真是女人的好榜樣!#good#
她們還很有錢有權有勢有腦,轉數又快,能力十分高超,老公又愛她們,生活既刺激又穩定,真是幸福人生!#[slick2]#lny
她們毫不吝惜分享自己的性與愛,風流又多情,又惠及眾多男人,好有愛心啊#love#lny真是普度眾生、春風化雨的大善人!#:~(#lny

女性的性潛力實在太高啦,性慾比男性強得多,只得一個性伴侶怎麼能夠滿足呢!#cn1#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn2#lny#cn3#lny
當然要找多幾個基因優良、外貌標致、身壯力健、精力旺盛的男人多多繁衍,這麼多不同優秀基因的精子競爭下,最優秀的脫穎而出,非常符合優生學啊!#cheerleading#mouse
對男人來說,跟女人性交機會大大增加#hair#cow我綠人,人綠我,打和啦super!#hoho#lny
至於那些劣精劣質基因者,當然要符合返物競天擇、適者生存的法則,自動被自然淘汰#rubbish#mouse

 

女人出軌增加安全感

有的女人沒什麼安全感,整天擔心男友會不會出軌、是否真愛她,可以這樣回應:
不要擔心啦!自己先去出軌啦!#:)#tiger
發現了之後就可以測試一下男友到底愛不愛自己,愛你的就會寬恕你O:-)
未發現的話一腳踏N船,分散投資風險,多多益善,享受人生#tasty#dog
如果對原本的男友有愧疚感,對男友好一點、補償一下就可以啦#like2#tiger
如果發現男友出軌,你又出,我又出,打和啦super!#wine#pig #champagne#pig

 

女人出軌增進友誼

如果女性友人說自己出軌,可以這樣回應:
社會對出軌女人這樣不友善,你還把自己的秘密告訴給我知道,我們的友誼真的非常知道信賴啊!#like#tiger #like#tiger
天啊!女性的性慾被壓抑了幾千年,你真的好勇敢好真誠好有魅力,真的是我們女人的好榜樣!#hello#tiger
你好有吸引力,一定是那些賤男人勾引你啦,你受不了誘惑也無可厚非,誰叫我們是女人呢!#wail2#pig我們女人性慾這麼強,只得一個性伴侶很是沉悶的,不用那麼自責啦!#dance4#pig
沒辦法啦!女性天生就會出軌,你對自己真的很好,很自愛,很懂得享受人生!人生苦短,要及時行樂啊!#free#pig
哇!你很聰明很厲害呀!#like2#tiger沒有被全部男人發現,隨機應變的技巧非常高超,還是一個時間管理大師,十分值得我們學習,傳授幾招讓我學習一下也不錯呀!#hehe#pig

 

女人跟男人婚戀性育的死亡風險

死亡風險真的是任意搭配的組合(此風險是指女性遇到下列事件的死亡風險高於男性),拜年的時候姨媽姑姐或者平時同朋友聊天,問到以下問題可以這樣回答:

:)為什麼離婚?
:-(維持婚姻會有家暴,家暴有死亡風險,不了#no#dog

:)為什麼不離婚?
:-(說離婚會有機會發生親密關係暴力,有死亡風險,不了#no#dog


:)為什麼不生育?
:-(生育會有死亡風險,不了#no#dog

:)為什麼不結婚?
:-(女性進入婚姻會增加死亡風險,不了#no#dog

:)為什麼不談戀愛?
:-(會遇到恐怖情人,有親密關係暴力,有死亡風險,不了#no#dog

:)為什麼不出軌?
:-(女性出軌會有大量死亡風險,不了#no#dog

:)為什麼不約炮/一夜情?
:-(女性約炮/一夜情有死亡風險,不了#no#dog

 

arrow
arrow

    奶茶蒸餾水 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()